19 Ocak 2011 Çarşamba

Ne Saçma Bi Hayat Bu

Yok arkadaş ben evde oturma adamı değilmişim.. Resmen sadece ders çalışıyorum, akşamları dizi izliyorum o esnada örgü örüyorum sonra canım kek börek felan çekiyor kalkıp onları yapıyorum çayla beraber yiyoruz.. Annemle aile saadeti..
İyi kötü bi tiyatro hayatımız vardı.. Amatör mamatör kardeşim bir şeyler yapıyorduk işte.. Ders çalışcaz diye ondan da çektik elimizi ayağımızı.. Olduk mu sana ev kızı..
İş de yok.. Herif de almıyor akıllı tabii napsın işsiz hatunu.. Ha babam örgü örüyor bununla hayat mı geçer.. Çalışcak evinin kadını bankasının müdürü olcak.. Çocuklarının anası kariyer sahibi hatun olmalı..
Ben de blog yazayım dedim.. O kusur kalmasın.. Bakmayın şimdi böyle parçaladığıma esasında edebiyatım kuvvetlidir.. İngilizcenin gözü kör olsun 2,5 aydır ona çalışcaz diye kitap bile okumadım özledim resmen kitap kokusunu.. Eskiden Akif'e mektup felan yazardım şimdi bir şeyler karalayayım diyorum cık olmıuyor ingilizce düşünüyorum hoop sularda benim yazacağım kelimeler..
Baktım Pucca'dan sonra ortalığı bi açık seçik her yediği boku ortaya seren, ar damarlarının bırakın çatlamasını artık genişlemekten large olmuş tiplerin küfürlü blogları sardı. Tamam Pucca'yı seviyorum, takip de ediyorum ama işte bizim milletin yüksek kıskançlığı hemmen ben de yazarım arkadaş tavırları.. Pucca da artık yazmıyor, kızı kendinden tiksindirttiler yeminlen..
Bu arada bu geceki Muhteşem Yüzyıl hakkındaki yorumuma geçmeden önce kendime ördüğüm boyunluk atkısı oldukça güzel oluyor söylemesi.. Görenler nazar etmesin lütfen zira örcem diye parmaklarım şu anda klavyenin üstünde acı çekiyor..
Gelelim dizimizeee.. Dün akşamki Osman faciasından sonra yine bir bebek katli daha söz konusu.. Evet evet yanlış duymadınız.. Hürrem'in Mahidevran'a acılar çektirmesi nedeniyle kadıncağızın bebeğinin düşmesine sebep olması.. Dayağı yedi orası ayrı.. Kimbilir Cemile bacı Osman'ın başına gelenleri duyduğunda Carolin'e neler yapacak..
Saat 12den sonra insan beyni biraz farklı çalışıyor galiba.. Saçmalamacalar üzerine.. Amma velakin yazdım rahatladım mı?? Rahatlayacak ne yazdım ki.. Zaten yan gel Osman bi dönüm bostan şeklinde semirmekteyim değmeyin keyfime dicem değin de kurtulayım..
Allahım sen işsiz kullarından önce bana iş nasip et yoksa bende ev kızlığı konusunda yüksek potansiyel var.. Bu gidişle Esra Erol'a çıkmam an meselesi.. Allah'tan Akif var :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder